----

Saturday, September 25, 2010

HARAPAN IBU AYAH :')

18 september 2010.
hari tu ada Hari Anugerah Kecemerlangan. first time naik pentas beb. haha. bukan senang nak naik nih. 4 tahun sekali. HAHA. alhamdulillah la boleh naik juga. hehe. dapat hadiah PMR tahun lepas. Alhamdulillah sekali lagi sebab dapat 8a 1b. kira oke lah tu.

tujuan sebenar aku post entry ni sebab,, aku teringat mak cakap kat aku. time tu mak dah nak balik dari Hari Anugerah tu. mak cakap, "nanti mak mai sekali lagi lah noh. dapat 11a" maksudnya,, mak harap sangat2 yg aku dapat 11a spm nnt. tapi,, tengok la sekarang ni aku belajar pn main2. time tu memang aku nk menangis gila2. bukan nak nangis. memang dh nangis dh pun. tp mak tak perasan la. memang.... uh.. memang nk nanges sangat2 bila mak abah letakkan harapan yg tinggi kat aku. kalu boleh aku nak cakap,, "mak, abah, jangan harap sangat tau." tapi tak terluah la. kesian pulak rasanya. mira mintak maaf siap2 kalau mira tak dapat penuhi harapan mak abah tu. mira sayang mak abah.

doakan mira dalam spm nanti ya.

anakmu,
-Nur Zamira Hamid-
all zamira's. © Copyright 2011 zamirra.blogspot.com All Rights Reserved.