----

Saturday, April 16, 2011

PELIK ! SERIUS !



amenda nih ? ni la perkataan first keluar dari mulut aku bila first time tengok. nak tau ni apa ? aku serius weh ! aku tak main main ! ni benda betoi. KERBAU BERANAK MANUSIA ! gila kot. aku tetiba gatai tangan p buka benda pelik pelik. ops ! jangan fikir bukan bukan na.. -.- nah ! amek kau zamira ! pelik sungguh nih ! benda ni berlaku di Thailand. tapi aku tak tahu lah cerita sebenarnya macam mana dan tak tahu lah kesahihannya. ni pun aku just jumpa kat blog ni. betul atau salah tu lain cerita. yang kita perlu buat adalah percaya akan kekuasaanNya. kan ?

Subhanallah. Maha Suci Allah yang berkuasa melakukan apa sahaja. aku terasa begitu kerdil di hadapan Mu ya Allah. ampunkan aku.. :')
all zamira's. © Copyright 2011 zamirra.blogspot.com All Rights Reserved.