----

Saturday, April 30, 2011

biar lah dia dengan dunia dia.. kan ?

* gambar hiasan *


aiseh. lama tak menulis. nak kata sibuk tu,, tak la sibuk sangat. haha. ceh, tak sedar diri nak mid year exam dah. hadoi..

tak pa la mak, dah mengadap buku dari pagi tadi lagi.. acewah.

-blah la weh ! orang lain dah baca berganda daripada ng tak kata pa pun. ng baru baca sepatah dua dah nak gebang kat orang !! pirrahh !

-biaq kat aku aaa.. ni blog aku ng kesah apa ? tak puas hati face to face aaa..

-uish.. garang giler minah ni. tah papa. emo pa taktau.


haaa... ni la masyarakat kita. asyik asyik nak komen orang jaa. tak puas hati memanjang. masalah negara betoi la. aku ni bukan apa. tadinya,, aku saja la pi usha usha sikit video inianwarhadi tu. ahha. aku suka ja. betoi weh. tak muhong. tapi kadang kadang tu memang lah. ada ja orang yang komen negative. ada jugak yang positive. oke. itu memang tak salah. terpulang lah pada diri seseorang individu tu kan nak kata apa pun. TAPI, jangan la sampai hina hina orang tak tentu pasal. *opss. ni bukan kes orang hina or kutuk anwar hadi ya. ni dalam kes sapa sapa pun la. aku tak kata anwar hadi ada orang hina ya. aku taktau banyak sangat pasai dia. jangan nak tuduh aku pulak.

kita ni memang la ada hak untuk nak suarakan pendapat kita. nak kata apa apa pun, kata lah. tapi satu ja, jangan lah kutuk kutuk orang tuh. biar lah dia dengan dunia dia sendiri. janji dia tak kacau hidup korang kan.


-eh, ada orang kutuk minah ni paa....

yang tu aku taktau. tapi kalau ada orang kutuk pun, biaq lah.. aku kisah hapa. janji aku selesa dengan hidup aku. dia kutuk orang, hidup dia yang tak aman. betoi dak ? pahala dia jugak yang dapat kat aku. haha. tadak lah. aku bukannya harap pun. ish ish. teruk betoi. erm,, tu ja lah aku nak cakap. eh silap, aku nak tulis..


conclusion => biar lah dia dengan dunia dia. jangan kutuk dia. kita sendiri pun tak perfect, buat apa nak kutuk orang. renung renungkan dan selamat beramal. ^^
all zamira's. © Copyright 2011 zamirra.blogspot.com All Rights Reserved.