----

Monday, March 14, 2011

cuti lagi.

ha ! bercakap pasal cuti nih, ada la benda aku nak cerita selain daripada kelas tambahan tadi tu kan. haha. kelmarin ada kenduri dekat rumah tsunami. ahah. 'rumah tsunami'. nama macam tragis ja bila dengar. rumah banglo teres yang diberi nama 'rumah tsunami' tu sebab orang-orang dekat kampung aku nih perlu pindah disebabkan bencana tsunami masa tahun berapa ntah. *bukan yang tsunami Jepun tu ya. haa.. sebab tu lah rumah rumah dekat situ dipanggil rumah tsunami. haha. rumah tu tak la kecik sangat dan tak la besar sangat. sesuai lah dengan penduduk di sini yang hidup sederhana.

eh eh, dah lari topik nih. nak cakap pasal kenduri ja. bukan nak terangkan pasal rumah tsunami tu. dah. jangan layan. -.- masa kenduri tu abang dan kakak aku balik.
ehhe.. hehee.. aaa... errr... ehheeehe... aku tengah seronok ni.. aaa... nih.. kak aku tengah mengandung !!!! hehe. eee,, tah papa budak nih. yg tu pun payah nak cakap. hehe. biaqlah! :)

sure orang pelik kan sebab aku excited sangat sampai tak boleh nak diluahkan melalui kata kata. haha. yelaa.. aku mana penah tengok family aku mengandung.. mak aku mengandung pun mana aku penah tengok. sebab aku anak bongsu. tu yang excited sangat. ahha. lepas ni jadi mak Ucu lah aku. haha. geli geli. ~.~

sekarang dah masuk 6 bulan. kiranya lagi 3 bulan ja lah. insyaAllah. semoga Allah memudahkan urusan kak Wani dan abang Min ya. amin. :)
all zamira's. © Copyright 2011 zamirra.blogspot.com All Rights Reserved.