----

Monday, July 26, 2010

WHAT TO DO NOW??

boleh x kalau nk tnya satu benda?? kita sure kena tegur kawan kita kalau dpa wt salah kn?? tapi tegur tu bukan senang kan?? tmbah2 kalau orang tu kawan kita snirik.. kawan yang dh lama bersahabat dengan kita.. dari hari first msok sekolah.. orang tu la yang kita kawan.. kalau susah,, kita cari dia.. kalau senang,, apatah lagi... tapi bila dia buat salah,, memang la kita tegur jugak.. tapi kali ni memang susah aku nk tegur dia.. tambah2 salah dia ni 'agak' luar biasa la bg aku.. lagipun dia ni bukan jenis yang senang terima teguran orang laen.. tolang la.. susah la cmni... dia jenis yang suka nak menang.. kalau debate apa2 ja,, sure dia ja yg nk menang.. xksah la kalau debate menda yg men2,, bnda yg mrapu2.. tu xpa la.. tapi kali ni susah.. susah amat.. please,, i need someone rite now.. haiyahh!!! penin lorr pkiaq.. tp aku taw,, dia pun sure dh taw yg kami2 ni dok mengata kt dia.. bukan mengata pa,, untuk kbaikan dia jugak.. tapi tengok la apa dh jdik skrang.. dia dh kurang sembang ngn kami dh.. serius.. dh kurang melawak dh.. tu belum kami tegur lagi.. kalau kami dh tegur nnti lg la,, xcakap tros pa.. kami bukan nk menyebok psai hal dia ka pa.. kami juz nk dia berubah jdi lagi baek.. sebab pa?? sebab kami sayang ng... please.. aku taw ng x kn baca pun apa yg aku tulis ni.. tapi please.. kami arap sgt ng brubah.. please.. maybe bukan untuk kami,, juz untuk mak ng pun dh ok.. lagipun mak mana yg suka anak dia prangai cmtu.. i'm not mean ur attitude like....... but,, please.. i hope... WE LOVE U, FRIEND <3
all zamira's. © Copyright 2011 zamirra.blogspot.com All Rights Reserved.