----

Wednesday, June 1, 2011

tak suka dengan kpop fans ?




















hah ! panasss panasss.. aku baru selesai membaca blog orang. ahah. pasal ada sesetengah artis malaysia yang tak suka dengan kpop lovers lah. adohai. macam macam. aku ni dah la baru jatuh hati dekat INFINITE dan U-KISS. ish. haish. ish..

ni sah ada orang duk kutuk aku jugak sekarang ni kan ? dengan lirik segala. lagu lagi. biar kat aku la weh. ni blog i. suka hati i lah nak tulis apa pun. DAN , suka hati i jugak lah nak minat artis mana pun. kenapa kacau hidup u ka ? biarlah aku atau kami peminat kpop ni nak minat apa sekali pun. tu hak kami lah.

-- dah kau duduk kat malaysia, minat artis malaysia dah la. yang p sokong artis luar tu buat apa? bukannya ko tinggal kat sana pun.


ek eleh.. ko pehal. biarlah kat aku. cuba kau tengok artis malaysia. macam macam jenis. sakit mata aku tengok.

-- habis tu kau tak sakit mata tengok artis korea nun ?

at least, diorang tu bukan Islam. so, biar kat diorang lah nak buat apa pun. yang artis kat malaysia ni islam, kena jaga aurat. yang diorang tu dah memang tak tahu apa apa dah pasal nih. dah memang sah sah berdosa. so biarlah. tapi yang artis malaysia ni, bukannya tak tahu, kan ? aku tahu lah, aku ni pun bukannya perfect pun kan. tapi biarlah, aku nak pertahankan hak aku. ikut suka hati aku lah nak minat sapa sapa pun. dah. FULLSTOP. malas nak mengulas.


all zamira's. © Copyright 2011 zamirra.blogspot.com All Rights Reserved.