----

Sunday, December 12, 2010

kdrama addiction !!


hash! esok tuition. malam ni tidur lambat. sah-sah esok mengantuk. nasib baik ada coklat kenduri SANGAT banyak. boleh mengunyah bersama farzana. ahha. aku sekarang ni dah memang addicted by korean drama nih. tatau nak cakap dah. tak sedar diri tahun depa SPM. penat hotak aku pikir pasai exam nih. belambak sangat nak kena study. hmm,, itulah maknanya ILMU ALLAH AMAT LUAS MELIPUTI LANGIT DAN BUMI. sangat banyak. Subhanallah. ^^

haish! dah menerawang. actually aku nak cerita pasai gheja aku time cuti nih. haha.

1) Mary Stayed Out All Night / Marry Me, Mary!
2) My Girlfriend is Gumiho
3) Do Re Mi Fa So La Si Do

hadush! parah-parah!

"amboi, asyik mengadap yang tu, bila gheja nak siap?!"
mak dah berapa kali marah kat aku. ya lah. mau tak marahnya, homework berjuta, tapi tak reti-reti nak buat lagi. nak buat macam mana mak, tak boleh tinggai ni.. haha. berani aku nak jawab macam tu kat mak? mau kena halau kot. haha. *sori lah ye, penang pekat sangat ni*



Do Do Re Mi Fa So La Si Do

Do Do Re Mi Fa So La Si Do ni dah lama ada. masa tahun 2008 kot. time tu aku form 2, memang tak layan korea sangat. mana la nak amik tau. cerita ni movie. sikit ja part dia. so, sehari ja lah aku tengok.



My Girlfriend is Gumiho

My Girlfriend is Gumiho 16 episode. sekarang baru 12 episode dah khatam. aduh. banyak lagi ni. bila homework nak siap?? gila betoi. nanti 25hb baru nak kalut! last minute memanjang aku nih! ish..


Mary Stayed Out All Night

Mary Stayed Out All Night atau namanya Marry Me, Mary! sama ja sebenarnya. biasalah,, korea memang macam-macam tajuk. cerita ni tak habis lagi tayang kat korea. sebab tu lambat sikit diorang nak upload. so, aku pun tengok lambat lah. haha. entah-entah sampai tahun depan pun aku tak habis lagi pa. mampos!

ah sudah la zamira! berkorban sikit untuk SPM hang! jangan ikut hati sangat. IKUT HATI MATI, IKUT RASA BINASA. haha. main peribahasa la pulak. biasalah. candidate spm la katakan. cewah! macam hebat sangat. haha. aku memang azam nih,, tahun depan no korea lagi! sabaq na.. sat ja tu. nanti hang tengok la puas puas ! takdak sapa nak kacau lagi dah!

yeaahh!!
FIGHTING!! ^^v


dah dah ! sudah ! zam !! p tidoq !! esok tuition !! -_-
all zamira's. © Copyright 2011 zamirra.blogspot.com All Rights Reserved.