----

Saturday, December 26, 2009

PMR result of SMKA Al-Irshad

24 Disember 2009.. ahaha.. hari bersejarah~~
72 students got 9A's.. :(except me..huhu):




hurm...aku bersyukur sangat2 sebab dpat rsult yg oke.. hehee:) walaupun not the best la kn... tapi its okay for me.. heh.. 8A 1B~ yang B tu mmg aku akui.. mmg aku x struggle btol2 time nk exam tuh.. hahah.. sbbnya mmg aku x mnat subject tu... arab la katakan.. hehe.. bkn aku xmnat tu maknanya aku benci tamau blajar tros.. tapi tu lah.. pda aku susah.. mmg la klo org len buley buat, msti aku pon buleh.. tp dh mmg aku xmnat.. nk buat cmna.. hmm.. tapo lah.. taon dpn klo aku stay lg kat eshad neh,, aku struggle la btol2 utk spm... hehe.. insyaAllah...

time amek result tuh,, aku g skola lambat.. program da mula da un, bwu la aku terhegeh-hegeh nk pegi..hihik... msa aku smpai tuh, Cikgu Syakir tengah umum nama students 9A.. kbetulan plak msa aku smpai,, ckgo tgh umum 9A utk kls aku.. tp dgn hampa+kecewa+frust.. nma aku x dsebot... waawaa)): yg mmbuatkn aku sdih bebenornya,, sbb rmai geng2 aku dpt 9A.. waa sedih amat.. yg Far da nanges da.. sebek aku xjoin dia, klo x mmg bnjir da dewan skola uh.. haha:D yang dpt 9A... saff, ward, anis, trah, syahirah, lin.. tp aku nih?? huhu... tapa larh.. da mmg bukan rezeki aku... nk buat cmna ag..

time ckgu umum 8A tuh, aku mmg hrap sgt2 aku dpt.. klo x 8 pon, 7 jdi la.. jgn bwh dri tu.. hurm.. akhirnya hajat aku tercapai jgk:] alhamduliLlah.. aku trkejut jgk lah sbb nma aku yg first utk klas aku.. hehehe... k larh.. aku da xlrat nak bermonolog da nih.. haha...
wuteva happened,, i wanna say congratz to all form 3 Irshadian.. especially my best friends!!
u made smai proud.. bravovassimo!!~~ ;D


~time diorang nk g amek result~



~ gamba bdk laki jea yg ada.. bdk pompuan xda.. adess~

[sumber gambar dari facebook sper tah..tau copy jerk..maceh la noh~ haha..
gamba snirik xda sbb xbawak camera time tuh.. amek pkai nset jea.. tp malas nk upload.. haha.. xbawak camera la coz x expect pon nk dpt elok.. muahaha :)) ]
all zamira's. © Copyright 2011 zamirra.blogspot.com All Rights Reserved.